Reklama

Czternastoletni chłopiec zmarł z przedawkowania

Wtorek, 2 Marzec 2010

Gardai prowadzi dochodzenie w sprawie wyjaśnienia okoliczności śmierci 14-letniego chłopca, który zmarł prawdopodobnie po zażyciu zbyt dużej dawki metadonu.

Metadon to opioidowy lek przeciwbólowy, który wykorzystywany jest jako substytut heroiny.

Chłopiec mieszkał w Edenderry, w hrabstwie  Offaly i wiadomo, że nie używał wcześniej ani metadonu, ani innych narkotyków.  Podejrzewa się, że przyczyną zgonu chłopca mogło być nie tylko przedawkowanie, ale też połączenie narkotyków z alkoholem.

Chłopiec, który zażył metadon podczas imprezy został zabrany do szpitala, gdy w niedzielę rano znaleziono go w krytycznym stanie leżącego w łóżku.

W sobotnią noc chłopiec wraz z przyjaciółmi odwiedził kilka domów i potem sam wrócił do własnego domu. Zmarł we wtorek rano w szpitalu w Tullamore.

Mieszkańcy Edenderry wyrazili ubolewanie z powodu śmierci tak młodego człowieka, ale przyznali, że może być to ostrzeżenie dla innych nastolatków, którzy chcą spróbować narkotyków.

Munsterwizjerlogoki.jpg

 

 

Komentarze
Pogoda w Irlandi
Notowania walut
MIR E-wydanie
reklama
Najnowsze ogłoszenia
-30% Przeprowadzki & TRANSPORT

-30% Przeprowadzki & TRANSPORT

698722915
DTD-Kurier IrlandiaPolska

DTD-Kurier IrlandiaPolska

00353851105192
Cała Irlandia i Polska
19.00
Wolswagen Bora

Wolswagen Bora

0892204937
Dublin 15
550.00
Przyczepka samochodowa 200x106

Przyczepka samochodowa 200x106

221002047
Ul. Kuźnicza 6-8
1 799.00